Wednesday, April 13, 2011

ketika saya bersama awak

Dalam saya ada awak
hari tu kita gaduh
saya main-main
awak ingat betul-betul
tak tau nak wat macam mana lagi
lantak awaklah
semalam kita berselisih
saya buat tak tahu...
Awak pandang saya
saya buat tak tahu juga
degilnya saya.

Saya nampak awak
saya nak panggil
tapi awak tak toleh
sebab saya panggil dalam hati
bodohnya saya

Awak tegur saya
saya buat tak tahu
tapi awak tak tahu
happynya saya
saya dengar awak cerita
awak kata awak dah jatuh hati
sedihnya saya

Awak keluar tengok wayang
saya pun
awak keluar dengan dia
saya tengok aje

Awak call saya
menagacau betullah,tengah tido
saya layankan aje
Awak cakap awak dah putus

Saya senyum sampai ke telinga
tapi awak tak nampak
saya cakap
kesiannya awak
hipokritnya saya...

Hari ni hari jadi saya
tapi awak lupa
saya sedih
tapi takpe awak bukannya sesiapa
awak minta maaf
saya senyum je
saya kata saya tak kisah
awak belanja tengok national treasure
ish,tak romantiknya
tapi best pe

Saya dapat bunga
cantik...suka sangat
tapi tak tahu sape pengirimnya
awak nampak..
awak terus balik.

Saya panggil awak
tapi awak tak toleh
saya cuma nak bagi tahu...

AWAK!!!LORI!!!

saya kejar awak
awak terus  jalan
saya tolak awak
awak jatuh

saya nampak lori
betul-betul depan saya
kalau ia sempat,
saya nak bagi tahu

Awak....saya sayang awak.....

p/s:daripada akak senior saya juga...
bermakna ni....
jangan simpan kata-kata cinta pada orang yang tersayang sehingga dia meninggal dunia lantaran akhirnya
kamu terpaksa catatkan kata-kata cinta itu pada pusaranya...
sebaliknya ucapkan kata-kata yang tersimpan di benakmu sekarang selagi ada hayatnya...






No comments:

Post a Comment

Be strong

Wahai teman, Usah merasa tewas saat kamu diuji, Ujian dari Allah tanda cinta. Ambil teladan daripada apa yang berlaku, Untuk bekalan ma...