Friday, May 6, 2011

alhamdulillah...upu vs matrik!

salam teman..hari ni UPU result keluar...dup dup dup...serius tak rasa nervous!haha...matrik dulu gempar!rasa mcam nak tercabut jantung!orang kata kalau tak berdebar ni tak dapat...haha...kadang boleh pakai gak auta ni...

jom kita imbau balik......

huh...alhamdulillah..matrik...
da survey da kat web kmph.....

then...
this day...
pergilah bukak link ni..
yang lucunya...
saya tak cek pun yang saya punya...haha
cek member punya...
baru la saya!
then...

NAMA PROGRAM PENGAJIAN : DIPLOMA KESIHATAN PERSEKITARAN
IPTA : UiTM - UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA (UiTM)
alhamdulillah....
so???
fikirlah betul-betul syira....
 Question Mark

ni yang saya post kat member tadi di...



salam...aku pun duk confius nak g matrik or diploma!haha...
k..ada tanye ape peluang pekerjaan untuk kos y korang minx kan...bykla job...dlm internet kan byk maklumat...haha...surf je la!ape y kita blajar belum tentu kita akan keje bidang tu...learning is a part of life..to gain experience...anyway...belajar molek-molek...niat kerana Allah...kalau fikir ke keje...payah la...insya-Allah..rezeki di mana-mana..y penting usaha,ikhtiar dan tawakal...sedangkan rozita ibrahim y bukak sendayu tinggi boleh jutawan...apatah kita..anda...kalian yang bakal memegang status siswa or siswi...renungkan...k..aku pun tgk poning...haha


fikir ye syira!
any comment?
leave k!













7 comments:

  1. haha..kesilapan teknikal tadi....

    ReplyDelete
  2. betol syira..
    papepon,kalau kaw minat smbung je la upu..hehe
    kalau x, up to u jek..yg penting niat kite

    ReplyDelete
  3. klo akak,akak g matrik..akak pon br je lepas matrik..besh tao kt sne..just kita kena rajin la..

    ReplyDelete
  4. oh..tq semua...
    aezudin..tq
    mila...huhu...mcm matrik je...haha..ko?
    serikandi cinta:nape x g?
    kak bahiyaaziz...akan difikirkan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...