Sunday, May 22, 2011

setelah 2 bulan lebih di rumah...aku bakal belajar semula!tq all my blog readers!

salam teman..apa khabar?harap sihat la..waa..ramai sudah members pergi IPT..tahniah..semoga kalian berjaya..saya?esok..bakal ke KMPh!huhu...barang tak habis packing lagi...nak gi ke tak nak saya ni?nak...but i am lazy to packing barang...boleh tak tolong...hehe...

hmm...setelah 2 bulan lebih saya berada di rumah,apa yang saya dapat?
jom check...

  • duit PLKN:alhamdulillah...simpan sikit,beli banyak novel dan buku motivasi,hp(type of brand..secret)
  • dapat offer matrik dan IPT..hehe..alhamdulillah
  • dapat hasilkan cerita pendek..Jannah cinta buat-Mu
  • tolong adik buat assignment
  • buat blog..ni ha....
  • lappy..alhamdulillah..tak terfikir akan dapat dalam masa terdekat ni
  • segi kerohanian....just only me know k!
  • berat badan naik agaknya..(mak masak sangat sedap!)
  • banyak la...tak tertulis....
selama 2 bulan lebih ni juga...TAHNIAH to internet..jadi teman setia saya..esspecially

kalau boleh...everyday nak bukak..haha..

ni yang penting....BLOG!
seronok la juga..
what i get?
hmm..kemahiran menaip dengan lebih pantas!
kawan baru..

as conclusion...mostly..i always in online..hehe...
da nak kerja..ayah tak bagi..
so i decide to working part time at fb and blog...
busy juga..hehe

lepas ni...pencen sekejap blogging ni...focus to what i want...


belajar betul-betul..jangan jadi tak betul..
belajar!
start from zero and the end until infinity!

syira...tekadkan niat!
focus!
focus!
focus!
Allah bersamamu!
thank you to all followers in my blog...alhamdulillah dalam masa 2 bulan lebih...ini lah hasilnya my blog...simple but i love!teruskan support my blog k!sama-sama kita berjaya..insya-Allah

doakan kejayaan saya tau!!!
tak sabar nak belajar lagi!

Ya Allah..permudahkan urusanku!

any advice?leave at the comment box ok!



No comments:

Post a Comment

Jelajah - Pulau Pinang 2 hari 1 malam

Hai u all. Ni cik syira nak update setelah setahun lebih. hahahaha Nak tawan hati para followers, meh kami share jenjalan kami p Penang. ...