Monday, May 9, 2011

bila NeNek dan Tok WaN sibuk online...

salam teman...kabare?mesti sibuk merancang masa depan ni!

tahniah kepada Malaysia kerana nak jadikan Malaysia maju!
lebih lebih lagi nak buat rangkaian internet di kawasan luar bandar
kampung saya dah ada!
jadi
semua dah sibuk di udara
berniaga di internet je la!jimat masa!untung!
semua akaun laman sosial diserbu!





dan banyak lagi...
ni yang penting...

jangan lupa follow saya!

sekarang ni tak kira usia tua muda semua dah pandai guna internet,tak 100 % tapi reti je!
semuanya di hujung jari anda!
pilihan di tangan anda!
nak buat dosa boleh..pahala lagilah boleh!

banyak da syarikat telekomunikasi sediakan broadband..beli je!

cuba kita fikir..bila kita dah bergelar nenek atau datuk..
wa..bukan nenek dan datuk kita kat kampung tu...
NENEK DAN DATUK MODEN!
mana taknya..
sibuk berfacebook..blogwalking...bertwitter...
si nenek update blog!hehe
update tentang cucu dia masuk ipta!....
advance da!
memang maju lah!
tapi...
macam kelakar pulak bila nenek da tak hirau ayam kat belakang rumah..
ade ke ayam nanti?!hehe...
nak pegang ayam hidup pun geli...hehe..
makan ayam je la...


bila si datuk bercucuk tanam di

zaman kan datang...lagi maju sistem komunikasi di Malaysia ni!
gunakan sebaik-baiknya...

renungkan ye bakal nenek dan datuk..
bila umur dah lanjut
dunia kata pergi,kubur kata mari!
internet takkan lari!hehe
bila kalian busy di udara...
apa jadi pada dunia!

DUNIA TANPA SEMPADAN!!!



2 comments:

Be strong

Wahai teman, Usah merasa tewas saat kamu diuji, Ujian dari Allah tanda cinta. Ambil teladan daripada apa yang berlaku, Untuk bekalan ma...