Friday, April 17, 2015

Sebab GST, aku menulis.

Assalamualaikum dunia :)

Salam Jumaat.

Wohooooooooo...long time no update this blog. Aiyaaa!!!

Okay,,

Tajuk kat atas pun da macam ape dah!

Sebab GST aku menulis.

Huhu..nayo kena saman gini..saman aje skang ni ye.. :D

GST!! kiri kanan depan belakang..semua cakap pasal GST.
Saya pun nak juga cakap pasal dia..haaa..konon xnak cakap.
Bukan apa..sedikit sebanyak GST berjaya mengalihkan sebentar sketsa dunia yang lain macam kisah saudara kita di Gaza..gempa bumi sana sini..
GST memanjang dalam berita.
Hmm...fokus benda yang mungkin boleh bikin stress..hahahahhaa..

sedang sibuk nak siapkan thesis ni..
tiba saya terfikir..ada baiknya la juga GST ni untuk yang kaki shopping macam saya.

haha..

-good improvement bila nak beli sesuatu kehendak tu...fikir 8 ke 9 kali tau nak beli ke tak..lastly..tak beli pun..haha,,,
-nak pergi jalan...fikir 4 kali je la..haha...setakat ni..berjaya jarang keluar..biarpun kaki ini.......nak jalan...biarpun sekejap..haha..
-banyak recycle barang da ni...

bagus juga rupanya..bantu saya bina kewangan lebih baik...
mana taknye..stok vitamin c..produk kecantikan..da standby before GST>.haha..
tahan la untuk setahun..mungkin..hehe..

Okay..jadi..sila berjimat cermat..


p/s: selamat bersambung semester akhir kawan kawan. :) Chaiyookk untuk siapkan thesis.

Be strong

Wahai teman, Usah merasa tewas saat kamu diuji, Ujian dari Allah tanda cinta. Ambil teladan daripada apa yang berlaku, Untuk bekalan ma...