Monday, April 11, 2011

GuNTING!

Saya ada sebilah GUNTING
GUNTING tu saya guna untuk potong-potong
Pernah juga terluka sebab GUNTING tu..
tapi
tak kisahla..
tak sakit pun
GUNTING tu dah lama saya guna..
Sekarang ni GUNTING tu dah berkarat
tapi
saya tak buang pun..
nape??
saya sayang nak buang!
MACAM AWAK JUGA!
Saya ada AWAK...
AWAK ni saya jadikan teman hidup saya..
selalu nak bersama dengan AWAK..
kadang-kadang terluka juga sebab AWAK,
tapi takpe..
saya kuat lagi,
sekarang ni saya masih sayangkan AWAK...
cuma satu je,satu je tak sama...
AWAK TAK BERKARAT,
jadi takde sebab nak buang AWAK...
jadi,
saya nak simpan AWAK sama dengan gunting tadi,
tapi gunting tu dalam LACI...
AWAK?
dalam HATI untuk selamanya...
 Spray I Love You

p/s...sedihkan kalau hayati betul-betul..terima kasih kepada sepupu saya  yang bagi saya kata-kata ni..


awak saya simpan kat laci ye...

kawan selamanya







3 comments:

  1. syukran syira.....
    amat terasa akan erti sebenar
    ukhwahfillah...

    ReplyDelete
  2. faizal:alhamdulillah...afwan!alam ukhwah...
    syamim:aku baca pun touching...hehe...so appreciate our friends...

    ReplyDelete

Be strong

Wahai teman, Usah merasa tewas saat kamu diuji, Ujian dari Allah tanda cinta. Ambil teladan daripada apa yang berlaku, Untuk bekalan ma...