Sunday, April 10, 2011

kenapa ungu?

salam teman...
nice tak blog saya?
not bad...hehe,sendiri jawab!
Kenapa warna ungu?
Dah la combine dengan hitam?jiran saya tanya...
blog saya....ni kan sit untuk saya meluahkan apa yang terlintas....
tak la....

mostly kat dalam blog ni warna ungu...
untuk pengetahuan kalian..
saya suka UNGU
adakah warna kesukaan melambangkan perwatakan?
tak juga...

ni ada pendapat daripada web tertentu...

(baca la ye)

ni daripada..http://panca.wordpress.com/2010/08/07/makna-simbol-dan-warna-ungu/
Katanya warna ungu: menunjukkan pengaruh, pandangan ketiga, kekuatan spiritual, pengetahuan yang tersembunyi, aspirasi yang tinggi, kebangsawanan, upacara, misteri, pencerahan, telepati, empati, arogan, intuisi, kepercayaan yang dalam, ambisi, magic atau keajaiban, harga diri.

Kalo warna Ungu (Violet) menjadi warna favorit kamu maka kamu adalah jenis yang benar-benar luar biasa. Dalam menghadapi masa depan kamu tidak pernah ragu-ragu, apa yang dikerjakan kamu adalah yang terbaik. Kamu pandai benar dalam mengikuti perkembangan zaman. Dalam bercinta, hanya merekalah yang kuat mental yang bisa mendekati dan menjadi kekasih kamu.
tak kisahla apa maknanya...
asalkan
I OK
U OK
ALL OK!!!
 yes yes yes 








No comments:

Post a Comment

Jelajah - Pulau Pinang 2 hari 1 malam

Hai u all. Ni cik syira nak update setelah setahun lebih. hahahaha Nak tawan hati para followers, meh kami share jenjalan kami p Penang. ...