Tuesday, April 19, 2011

happynya..

salam teman...hari ni saya rasa happy...hehe...tu pun nak share...
ye...
kegembiraan kena kongsi!
kalau tak...
tak syok la...
sebab ape saya happy....
  • saya tolong jiran saya buat fb...hehe....bukan remaja...pakcik makcik la..tu epi...cuba bayangkan...zaman IT ni...nenek nenek kalian keje menghadap laptop je...haha..
  • saya da selesaikan half plan saya.....
  • saya dapat contact member saya...huhu...katanya..nak exam..doakan dia berjaya tau...amin..hehe...i take care about him...
  • saya ada kawan seperti kalian...i love you!
eh..gajah pulak...

No comments:

Post a Comment

Jelajah - Pulau Pinang 2 hari 1 malam

Hai u all. Ni cik syira nak update setelah setahun lebih. hahahaha Nak tawan hati para followers, meh kami share jenjalan kami p Penang. ...