Wednesday, August 22, 2012

shopping muslimah online :)

assalamualaikum dan salam lebaran :)
ingat tak saya pernah cakap nak kongsi kedai shopping online yang saya selalu geledah dan berurusan..hehe..
ingat tak??
dekat entry istiqamah dengan hijabmu

ni saya share ye...


  • hijab...haaa...banyak koleksi tudung labuh...like la ye..
  • hudanur collections ni lagi la...tudungnya high quality...kenal dah ngan akak aini..
  • ummi balqis collection haa...ni tudung labuh yang cam ustazah tu,,kain dia sedap pakai..labuh dan   sejuk je..tak panas..purdah ada sekali tau..tudung akel..banyak lagi

banyak lagi sebenarnya..tak terlist..google sendiri ye..

ni baju pulak,,,

  • baju muslimah
  • anggun muslimah haaa..ni page kawan saya...promote sikit
  • puteri muslimah..haaa...ni page yang saya selalu singgah dan berjual beli..serius...akaknye baik...hehe...baju cantik cantik..kain muslimah pun ada jugak..
  • hilyah ni brand pertama saya pakai..kainnya sejuk je dan tebal..
haa...amacam??
banyak lagi..tapi ni yang saya selalu singgah dan bertanya,,hehe
bukan susah nak tutup aurat kan..

stokin lak???
ala..x sampai rm10 pun kan...

1 comment:

  1. Jemput singgah ke nurhijabhouse.blogspot.com
    Tudung akel FREE SHIPPING :)

    ReplyDelete

Jelajah - Pulau Pinang 2 hari 1 malam

Hai u all. Ni cik syira nak update setelah setahun lebih. hahahaha Nak tawan hati para followers, meh kami share jenjalan kami p Penang. ...