Thursday, January 24, 2013

Keliru?

assalamualaikum semua..
selawat banyak banyak tak hari ni? banyak daripada biasa?
biasa berapa? 20?haiii laaa...jangan lah macam tu..
hehe..

sape tengah keliru sekarang?
saya!!! keliru nak,,,hehe...

ni nak share daripada fb saya..ni untuk bacaan blogger pula



pernah tak rasa keliru???
spesifiknye..keliru tentang soal hati,,,cewwaahh.,,jiwang lak..haha..
ye r..betul ke kita suka dia???konon x..tapi bila dpt tahu sesuatu tentang dia...jadi stalker, penyiasat terhebat tu.,,,,
keliru..lebih lagi ada yang nak usik hati kita gak...sibuk je...jaga hati boleh..
saya pun duk jaga hati ni...kalau tak...da lama ikut rasa je..

memang la keliru,.sebab belum tiba masanya..perjalanan masih jauh..
suka tak semestinya couple kan,.,first thing first..ingat tujuan asal kita-->BELAJAR
ingat MAK AYAH
jaga hati..kawan saya banyak kali pesan kepada saya JAGA HATI..(ingat tak perit ke jaga hati...)
berkali mohon kepada Allah..jaga hatiku ini untuk-Mu Allah,,,
Cinta tu fitrah..suci..jangan kotorinya..pendam bukan tak suka..tapi sebab MALU pada diri..belum tiba masanya..

malu pada Allah..sebab..saya ni tak mampu jaga hati jika saya pilih untuk layan semua tu..dari elok xde apa apa..terus ada apa apa...jadi..lebih baik, saya JAGA HATI :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...