Friday, January 25, 2013

berjaya jugak pakai di rumah..

assalamualaikum dan salam sejahtera.




hari ni ..opss..semalam..tgk da pkul 12 malam pulak..
saya join orang kampuung sambut maulid nabi tau!! alhamdulillah..
bukan main liat adik saya kejut!hoho..tu r..semalam tidur lewat punya pasal..

nak cerita....

hari ni kan..alhamdulillah, kekuatan timbul untuk pakai tudung labuh penuh.,ala yang macam ustazah tu..
selama ni saya pakai di universiti je..kat umah,,saya pakai tudung labuh jugak..tapi bukan yang ustazah punya style la..
ye la..sebab nak mengaburi mata..hoho..ala ala berstyle jugak la..reti bergaya..(ape la akak ni..)
selalu pakai tudung fesyen2x sekarang..syria la,,,sarung..yang saiz XL tau..labuh tu...
senang..sebab jimat masa..x perlu gosok2x..
bukan apa..tak nak ada yang terkejut dengan perubahan saya,,slowly..
mana taknya,, saya bukan anak pak ustaz, bukan lahir2x terus dalam keluarga macam tu..
daripada keluarga yang biasa biasa..tapi mempunyai impian yang luar biasa,,
apa pun, saya sayang keluarga saya!!!''
sebab..mereka cukup jaga saya..beri ilmu agama, ilmu dunia..


haa...sambung balik apa yang jadi hari ni..
duk nak pakai tudung mana...tunjuk kat adik tudung labuh tu,,
sebenarnya..saje tak bawak balik tudung biasa..
terus dia kata..TUDUNG PANJANG LAK KO!!!
(ehh,,aku panggil tu tudung labuh..tudung panjang lak..hehe)
pakaila...ngan tenangnye aku menyarungkan,,haaa...
saya berani nak pakai hari ini sebab...hmm..biar lah saya sorang je tahu,,

alhamdulillah..berjaya jugak...balik kali ni..dua kali dah saya pakai..

feedback dari rakan fb..alhamdulillah :)

setakat ni.,,alhamdulillah..masih lagi berpakaian mengikut syarak,,
saya ni suka berfesyen..contoh ye,,apabila berpakaian tshirt..tudung tetap labuh..tapi berstyle sikit..ala..silang je pun..tak pun..sarung..macam saya cakap tadi..

mudah-mudahan setiap tindakan kita Allah redha :)
nak share apa yang saya rasa ni..sebab..ini adalah perngalaman Allah bagi...nak jadi lebih baik..mesti ada cabaran kan..itulah kehidupan 









No comments:

Post a Comment

Jelajah - Pulau Pinang 2 hari 1 malam

Hai u all. Ni cik syira nak update setelah setahun lebih. hahahaha Nak tawan hati para followers, meh kami share jenjalan kami p Penang. ...