Thursday, November 10, 2011

alamak!kena tag!

assalamualaikum,apa khabar?amacam entry semalam?best?
tadi bukak la blog..tak pasal saya di tag oleh blogger ni..aiiyyaaa???!!
terkejut..bertuah la kan.bukan selalu orang tag akustatik ni!!
beliau...mia maharani
saya kene jawab soalan la...huhu


1. sapa 1st love korang? kasi nama, and picture, and tmpat first date! kalau ada... :p


huhu...1st love..nama dia..saya panggil dia ABi..picture ade kat IPTA terkemuka..cari la ek..x minat r date ni kak...hihi





2. sape bf korang SEKARANG? kasi nama, and post gmbar sekali yer..hik3, jahat aq


huhu..sape ek?nama dia adik comeyyy!!gambar dia x ley la..huhu..





3. list kan, 5 perangai huduh korang


nak tahu ye..kang terkezut lak..
undefined lak..haha


4, post 1 gmbar, yg paaaaaling huduh yg korang penah ada


x perlu kot..coz i am born as a beauty,,uweeekkk...

5. ceritakan knp korang buat nama blog korang mcm tu


cane ek?waa...ingat da..main letak je nama AKUSTATIK ni..sebab asyik failed je nak register blog..huahua..


6. keputusan exam yag latest..kalau SPM, kasi SPM..kalau PNR, kasi PMR.. :) JANGAN TIPU!


huhu..dengan bangga dan riaknya,,astaga,,SPM  5A je la..ok la kan..alhamdulillah


7. kalau diberi peluang patah balik masa, apa korang nk buat ?


saya nak buat SPM betul betul and....nak cover sume dosa..insaf jap




8. sapa yg korang tgh fikirkan SEKARANG! post gambar sekali..jgn tipu!


huhu..leyh lad ade soalan ni..saya tengah terfikir adik comeyy saya....


9. apa first impression korang, tntang aq? hehehehe



walawei...cam ok je...akak ni cikgu ek?jom kita member..hihi..mcm sweet je..


soalan ke10 x nampak la..haha...malas jawab




11. apa pndapat korang tntang blog aq? nk kutuk, puji, kritik, dipesilakan..:)


in my opinion,cute la blog anda,ade kartun kartun gitu,,,cantik posing..
saya x reti kritik la..hehe...


tq..

2 comments:

  1. wahahahahah..tq di atas jawapan anda..best juga LOL..sincere jer bunyi..jum lah kita member, bleh jadi cgu sama2..hahaha

    ReplyDelete
  2. hehe..welcome...yes..i am very sincere + honest person...hehe..jom member jom...sy student ag...hihi,...

    ReplyDelete

Jelajah - Pulau Pinang 2 hari 1 malam

Hai u all. Ni cik syira nak update setelah setahun lebih. hahahaha Nak tawan hati para followers, meh kami share jenjalan kami p Penang. ...