Friday, July 26, 2013

KAD raya pengerat silaturahim.

Assalamualaikum,

Tadi saya pergi shopping..shopping kad raya...!!!
Every years i must buy kad raya..wahh..speaking lak..

Sentimental value sikit bila kita bagi kad raya kan..
Boleh simpan kat celah buku..
kat bawah bantal..hehe
rindu2x boleh baca..

Saya dah listkan nama penerima kad daripada saya..
andakah??
hehe..


Semoga Allah merestui persahabatan kita..
walaupun jauh di mata.tapi tetap bersatu dalam doa..

Kepada rakan blogger yang inginkan kad raya daripada saya..
just comment saya nak ataupun like di page syira syahir dan tinggalkan comment 'SAYA NAK' anda di sini !!!

Mungkin anda yang bertuah.. :)
3 orang bertuah..

No comments:

Post a Comment

Jelajah - Pulau Pinang 2 hari 1 malam

Hai u all. Ni cik syira nak update setelah setahun lebih. hahahaha Nak tawan hati para followers, meh kami share jenjalan kami p Penang. ...