Thursday, July 4, 2013

Kad Muhibah perantaraan kisah kami.

Assalamualaikum sahabat! Apa khabar?

Haa...setelah lama tak kemaskini blog..nak kongsi pasal kad muhibah. Pernah dengar tak?
Ni gara-gara adik terjumpa kad muhibah saya la ni..

Kad muhibah ni kira macam kad comel untuk sahabat kita di sekolah lain. Selalunya sekolah berasrama penuh dan Maktan Rendah Sains Mara ada sediakan servis ini. Pelajar-pelajar juga yang design kad-kad tu.
Cantik!!

Kad muhibah akan jadi penghubung rakan-rakan.
Bila row call pagi. ahli Badan Wakil Pelajar akan announce empunya kad tu..bila ada nama kita...apa lagi..excited bebnor!!! hoho...ye la kan..nak tahu siapa yang bagi.. MRSM or SBP mana..

terima kasih kepada anda yang pernah hantar kad muhibah kepada saya..hehe..
suka tau..simpan lagi..
tapi ada satu je..yang lain?? hmm..terselit dalam nota SPM zaman dahulu kala la tu...

macam sweet la sape yang bagi kad muhibah ni...erkk...saya sweet???haha...

\

haa...ni kata-kata motivasi dari confucius.. A JOURNEY OF A THOUSAND MILES BEGIN WITH A SINGLE STEP!!!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...