Sunday, June 2, 2013

Saya dah genap ....means ???

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua!!!
Apa khabar? Saya alhamdulillah..makin sihat dan manis..cewaahh..
Dah lama tak update blog..huhu..biasalah banyak komitmen.

Nak citer...hmm..
banyak yang berlaku semenjak dua menjak ni..
jatuh longkang...aiyya...

ok ok..

saya dah genap ??? tahun!!!
alhamdulillah.. Allah masih pinjamkan umur untuk saya berbakti kepada-Nya, ibu bapa dan Islam.
27 Mei!
Hari tu..saya beli buku untuk saya sendiri!! Gila kan??? tapi nak buat macam mana..untuk statisfy kan diri saya...buat pembakar semangat..padahal, buku yang beli hari tu pun tak habis lagi baca.!
takpe..beli buku tak basi,..berguna sampai mati kan...
ilmu tu.. :)

lepas tu....hari ni saya puasa sunat..alhamdulillah..sejak tahun bila ntah..setiap kali hari lahir saya..saya akan berpuasa sebagai meraikan kelahiran saya.
my roomates dan sahabat saya buat suprise...waaaa........huhu..
terharu.,..

terima kasih!
16-??? years

hadiah daripada mereka..not include buku di bawah tu ye,, ;)

lagiii...hmmm...2 minggu kebelakangan ini, saya dua mesyuarat agung untuk kelab!!
Kelab Gemersik
Kelab Amatur Intelektual
Kelab BIOSIS

Alhamdulillah..semua kelab memberi keistimewaan yang tersendiri.
:) :) :)

Ni saya ...

calon je... tapi!!! ok la kan...hehe...

calon isteri...ehhh..hehe

serius..jadi calon kali ini mengingatkan saya waktu zaman sekolah dulu...mohon jadi Badan Wakil Pelajar..untuk jawatan Bendahari..padahal bukan tahu sangat pasal duit...alih2x...jadi Timbalan Presiden!!
Alhamdulillah!!! Kali ini..haaa...kita nantikan..

ok..berbalik kepada hari lahir saya... terima kasih kepada Allah,.semua..terutama mak ayah saya!!! akak sayang mak..sayang ayah!!!
sahabat2x...guru2x...semua lah!!! hehe..

terima kasih sebab kita bertemu dalam dunia ini walaupun seketika!

ok,,saya dah genap ??? tahun!! maknanya..dah boleh nikah! hehe,.
takla..
maknanya..saya kena kerja smart lagi untuk bekalan dunia dan akhirat,,pencen kubur nak kena get ready siap2x... amalan kena perbaiki :)

dan

 berdakwah sampai hujung nafas!! jihad fisabilillah!!!

hajat untuk tahun ni....hmm..banyak!!! hopefully tercapai!!

opppsss...lupa lak..all the best final exam for degree student like me and you!!! jawab betul2x ye...gunakan masa dengan sebaik-baiknya!!! love you all :)

ni sedikit perkongsian daripada usrah :) copy from my fb!

nak final da..
wish all the best!
ingat!! sila tajdid niat belajar kita.
study untuk final ke untuk mencari redha ALLAH!
fikir semula!
exam tu hanyalah salah satu jalan untuk kita mantapkan lagi penguasaan ilmu yang kita belajar tu...
pratical pun salah satu jalan juga,,
jadi..jangan stress nak exam ni..nak tnye..stress ke study?? 
study tu kan benda mulia..sila cek semula niat kita..






1 comment:

  1. come and follow my blog and don't forget to leave your comment..i will follow you back..tqvm.. http://eykazueyka.blogspot.com/

    ReplyDelete

Jelajah - Pulau Pinang 2 hari 1 malam

Hai u all. Ni cik syira nak update setelah setahun lebih. hahahaha Nak tawan hati para followers, meh kami share jenjalan kami p Penang. ...