Thursday, July 19, 2012

selamat menyambut ramadhan

assalamualaikum,,dah nak ramadan kan,,tadi saya pergi sekolah lama saya Maktab Rendah Sains Mara di Negeri Sembilan...subhanallah,,terubat rindu saya,,banyak perubahan,,

sempat lagi jalan beli baju,,hehe,,,biasa lah orang perempuan..ini takkan menjadi kalau tiada ayah yang sporting,,bukan selalu pergi kan,,apa salahnya??

jadi,dah nak puasa ni.,.saya nak wish selamat menyambut ramadhan al-mubarak..maybe bulan puasa ni jarang update..nak muhasabah,,cehhh.....nak gi masjid...aim..nak khatam al-quran lagi,,,macam tahun-tahun lepas..insya-Allah...

terimalah,,,,



saya suka lagu ni...salam ramadhan :)


No comments:

Post a Comment

Jelajah - Pulau Pinang 2 hari 1 malam

Hai u all. Ni cik syira nak update setelah setahun lebih. hahahaha Nak tawan hati para followers, meh kami share jenjalan kami p Penang. ...