Tuesday, August 5, 2014

surat untuk encik suami

assalamualaikum awak,

surat ini untuk awak..(erkk..tak tau nak panggil apa..sebab saya pun tak terfikir nak panggil awal apa..)
awak je la dulu..

bismillah..
dari kecil sampai ke sekarang..i still mencari..
orang kata tak payah mencari..dia akan datang.
amboi, ingat habuk ke..tak cari pun tetap akan datang..
ish2x..

setiap persahabatan, perkawanan..haaa..apa lagi..huahua..
saya kawan dengan semua..dalam diam..saya mencari..hehe...
tengok..ada kena tak dengan saya..

saya cuba menjaga syariat..
cuba..cuba..if tak indah di mata kalian..
maafkan saya.

awak yang saya dah temui atau belum..
ye la..jodoh kita tak tahu kan sebenarnya..
sekarang ni dengan awak atau awak atau awak bukan jaminan akan bersama selama-lamanya.
semua ini insya ALLAH akan bersama awak atas nama jodoh.

dan perkahwinan!!! i am your wife soon ;)

(will be continue..)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...