Tuesday, August 5, 2014

Raya 2014

Bismillah..

Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin daripada saya dan keluarga. Hari ini baru teringat nak update blog. Hmm..tak teringat nak update..komitmen lain pulak.

Bagaimana hari raya kali ini?

cornflakes bersama mak,adik

Saya? Malam raya sampai tarikh hari ini..saya dikejutkan dengan berita pemergian saudara Islam saya..baik nenek nenek..atuk..sahabat..dan sudah tentu umat Islam di Palestin.
Allahu akbar.

Kepada Dia jualah kita kembali. Al-fatihah.

Semua pinjaman.
Sesaat semalam kita bersama. Celik mata. Aku tahu kau dah tiada di sisiku. Allah, kuatkan hatiku. Lindungi dia di sana. 

Apa nasibnya di sana..aku di sini masih lagi alpa dengan permainan dunia,
Ampuni aku Allah.

Aku insan yang lemah..ada Kau aku kuat.

Sekarang ini..berbaki sebulan lagi sebelum memasuki tahun akhir sebagai pelajar ijazah sarjana muda di universiti. Semoga ALLAH mudahkan urusan ku dan urusan kalian.

No comments:

Post a Comment

Jelajah - Pulau Pinang 2 hari 1 malam

Hai u all. Ni cik syira nak update setelah setahun lebih. hahahaha Nak tawan hati para followers, meh kami share jenjalan kami p Penang. ...