Tuesday, November 13, 2012

kakak ni asyik laptop aje..

assalamualaikun dan salam sejahtera..

bangun-bangun tidur saya terasa nak menaip pulak..nak buat story malas..nak update blog rajin pulak..biasa la tu..

tengok tajuk---> KAKAK NI ASYIK LAPTOP AJE

cuba teka??ayat siapa ni..mestilah dari adik saya..

bukan sekali dia cakap cam tu..banyak kali..

agak tersentap sebenarnya..ye la..duk sedap-sedap berfacebook..bertaip-taip..tiba keluar statement sedih tu..teruk ke aku ni??



to my adik..maafkan kakak..

i know from your statement you need to spend your time with me.
you want my holiday become more meaningful without my laptop :)

haaa...pointnye dekat sini..berkualiti tak cuti saya bersama keluarga di rumah?
kalau asyik menghadap laptop dan terperap dalam bilik..baik tak payah balik!!itu yang saya fikirkan sewaktu kemas-kemas barang sebelum balik ke rumah.

nak buat cane..laptop dah sebati dalam jiwa..i love to taip-taip :)


tq to my adik,
sebab ingatkan kakak.
maafkan kakak andai cuti yang singkat ini kurang kualiti..kakak cuba untuk menjadikan cuti bersama keluarga bermakna..ye la,..akak pun kadang-kadang terhomesick juga tau..hukhuk..

jadi..pesan saya untuk saya dan anda semua yang jarang-jarang pulang ke rumah,
lakukan sesuatu yang menandakan kita WUJUD bersama keluarga kita seperti jangan asyik buat hal sendiri, tolong mak ayah...tanya perkembangan pelajaran adik-adik.
jangan jadi selfish :)
balik rumah ni,,jumpa family..orang kata dapat ambil semangat yang terbang..yeaahh...saya mengaku..balik ke rumah, i can refresh semangat untuk membahagiakan keluarga..perjalanan masih jauh..tapi saya sedang melalui jalan untuk sebuah kejayaan.insya-Allah..

show your love :)


                       

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...