Saturday, August 27, 2011

be a better..Insya-Allah

assalamualaikum..kaifa halukum?apa khabar?
alhamdulillah..i can see your smile!ye ke..hehe
hari ini saya berminat nak cerita pasal realiti kehidupan kita..
sukakan kebebasan..ce wah,mentang nak sambut merdeka!

berjenaka pulak saya!ok..i serius!
firstly nak kredit to
like page ni tau!
sebenarnya baru like juga,but dah lama follow his blog!
cantik blog beliau!

ok,berbalik kepada topik hari ini..
BE A BETTER..
bak kata orang bukan senang nak jadi baik,nak jadi jahat senang saja kan..
tapi, mudah je nak jadi baik..
seperti di entry
sabar ye!
terutama kita kaum hawa dan kaum adam pun,dunia ini hanya sementara..
jangan jadikan kebahagiaan kita hanya sementara,biarlah ia berkekalan hingga ke hari akhirat..
rasanya tak perlu bercakap panjang..nanti bosan!
macam baby ni..
hehe..
untuk renungan bersama..
ni kisah artis artis kita yang diberi rahmat dari yang Maha Esa
saya tak letak semua
satu kisah untuk hawa
dan satu kisah untuk adam
renungkan ye!
tertarik saya dengan kisah mereka!

renung-renungkan dan selamat beramal


p/s:entry ini untuk renungan bersama,saya pun masih belajar,try to be a good muslimah..insya-Allah!

No comments:

Post a Comment

Jelajah - Pulau Pinang 2 hari 1 malam

Hai u all. Ni cik syira nak update setelah setahun lebih. hahahaha Nak tawan hati para followers, meh kami share jenjalan kami p Penang. ...