Monday, August 22, 2011

3 bulan da kat sini...alhamdulillah

assalamualaikum..wahai teman....
hmm..bahang raya makin terasa...
ramadhan akan pergi meninggalkan kita...
hari ni saya nak share...share ape ek?
share pengalaman saya yang almost three months at ipt...
my misteri class..haha...
banyak pengalaman...hehe...
macam perangai dalam kelas...hehe...best la...macam macam..
ke mana-mana bersama-sama..ce wah...hehe...
here..i learn to more independent...
know how to adapt wth new environment...ce wah..cam duduk kat kutub utara je dulu..haha....

ha....ni tempat yang paling tenang selain my room..haha...
saya ni xla gi full time di sana...but i try to go just only one time for one day...maghrib n isyak...teruknye saya...
hmm....berubah sikit demi sikit...hidup ni x lama syira...

banyak sweet moment di sini and si sana...di sana?ttteeettt....!hehe

hehe..

ni best moment time ramadhan..banyak sebenarnya..tapi ni je yang saya nak citer..hehe

second last day before balik rumah..
yeay..berbuka puasa bersama-sama classmate..
atas trek balapan lak...kaki ni rasa nak running je...haha..
runaway!!!
best la..terserlah keakraban kami..huhu...bolehla...
then..ni lagi sweet moment...
my room mate belikan untuk saya my favourite kuih...
dia tu non muslim...actually she want to eat with me waktu berbuka..tapi ade hal sikit...
sedih dia...dia belikan untuk saya pulak kuih tu

LEPAT PISANG!!!
ala..yang berbungkus ngan daun pisang tu...
sedapnye...
tq awak...
i will remember that sweet moment...

da la...lain kali lak saya citer ek.....baru 3 bulan...lek la...byk lgi kisah yang akan muncul...

pesanan saya hari ni...
buat assignment..hehe....
smile always......daaa....

No comments:

Post a Comment

Jelajah - Pulau Pinang 2 hari 1 malam

Hai u all. Ni cik syira nak update setelah setahun lebih. hahahaha Nak tawan hati para followers, meh kami share jenjalan kami p Penang. ...